2012. július 12., csütörtök

Jera masszázs


Pár hete találtam ezt a masszázs fajtát a neten, de ez idáig nem szántam rá magam, hogy ki is próbáljam. De végülis annyi mindent kipróbáltam már, miért pont ez maradjon ki, nem igaz?

Szóval ez egy medencei szervek funkcióját javító hasmasszázs. Javasolt gyulladásra, cisztára, miómára, megfoganási nehézségre, endometriózisra, hormonális alulműködésre és menstruációs fájdalmak esetén is. 
Most egyelőre még csak várakozó állásban vagyok az álláspontom megírásával kapcsolatban. Egyszer voltam eddig, jövő héten kedden lesz a második alkalom. Azt hiszem ezt a hónapot arra szánom, hogy ezt kipróbálom. Aztán, ha addig sem érzem pozitív hatását, akkor ennyi volt. 
Egyébként Kriston Andrea (intim torna) lánya a masszőr, ők fejlesztették ki. (Tényleg ismeri valaki a Kriston az intim tornát? Érdemes lenne elmenni oda is?) Bár, őszintén szólva semmi kedvem elmenni megint minden hova, ami esetleg segítheti a lombikot. Elegem van. Van még a tarsolyomban egyébként egy természetgyógyász telefonszáma is, de nem hívtam még fel….majd….talán később.

A masszázsra visszatérve, az egész egy órás volt. Masszírozta először a hasamat (de csak lájtosan), azután hátul a keresztcsontot (na, itt már nagyon csikizett néha). Itt jól be is forrósodott a hátam. Ezután rátért a masszőr a talpamra, majd megint visszatért a keresztcsonthoz. Egyelőre pozitív hatást nem tapasztalok, tehát nem jött meg most sem. De mondjuk nagyon-nagyon meglepődtem volna, ha pontosan megjön…nálam ez sajnos már csodaszámba menne.

Nincsenek megjegyzések: