2013. február 24., vasárnap

Gundel paleocsinta



Géza palacsintára vágyott, és hogy megemlítette, így már persze én is. Gyorsan össze is dobtam ezt a kakaós, diós amerikai palacsintát:)

 


Hozzávalók:
1 bögre (3dl) Paleo lisztkeverék (én most a következőket használtam 1-2- kanállal: amaránt, szőlőmag, lenmag, napraforgó mag, kendermag), 2 tojás, 3tk kakaópor, 2ek kókuszolaj, 4ek xilit, 1/2ek szódabikarbóna citromlével futtatva, kb 1-1,5dl víz

Elkészítés:
A tojásokat verd fel külön, add hozzá a kókuszolajat és a citromlétől pezsgő szódabikarbónát, majd jól keverd el. A száraz összetevőket pedig keverd össze a víz kivételével. A felvert tojásokat keverd a száraz anyagokhoz, jól dolgozd össze, majd lassan adagolva add hozzá a vizet úgy, hogy egy sűrűn folyós masszát kapj.
Ragadás mentes serpenyőt kenj be egy kevés kókuszzsírral, és indulhat a sütés, kb 1-1 perc oldalanként.
Csoki krémmel és darált dióval tálaltam:)
Csoki krém: kevés diót kakaóporral és xilittel ledaráltam, majd pici vízzel krémessé kevertem.

Tudom-tudom, minden sütim csúnya barna...de finom, esküszöm:D




3 megjegyzés:

Heniiii írta...

sokkal szebb, mint a chokito :)

Rita írta...

:D

Unknown írta...

De jól néz ki!!!