2013. június 21., péntek

Linzer

Tudom, nem vagyok komplett, hogy 40 fokban sütök. De megkívántam ma a linzert, mit lehet tenni?
A neten láttam egy linzerkészítős videót, és rögtön meg kellett keresnem a paleosított változatát. Íme:

Hozzávalók:
1 csésze (2 dl-es) darált kókuszreszelék
2 csésze darált mandula (ebbe tettem két kanál gesztenye lisztet is, így lett 2 csésze)
1/2 csésze olvasztott kókuszzsír
3 tk. xilit
2 tojás
1 tk. szódabikarbóna
 
Az tojásokat felvertem a xilittel, majd hozzáadtam a szódabikarbónat és a kókuszzsírt. Ezután összekevertem az őrleményekkel. Mivel egy elég folyós masszát kaptam, betettem egy picit a mélyhűtőbe. Amikor olyan jó kis kompakt tésztává hűlt, két sütőpapír között 4-5 mm-esre nyújtottam. Pohárral kiszaggattam, majd ment is a 160 fokos sütőbe 30 percre. Lekvárral is és csak úgy, a'la nature is fincsi lett nagyon. Amolyan abbahagyhatatlan fajta....alig maradt pár szem holnap reggelire:D




Nincsenek megjegyzések: